سامانه ارسال لیست بیمه
سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی یک سامانه آنلاین است که به کارفرمایان امکان میدهد تا اطلاعات مربوط به بیمه شدگان خود را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت به سازمان تامین اجتماعی ارسال کنند.
این سامانه برای کاهش هزینههای مرتبط با ارسال اسناد و اطلاعات به صورت حضوری و پستی توسط کارفرمایان و همچنین تسریع در پردازش و بررسی اطلاعات بیمه شدگان توسط سازمان تامین اجتماعی ایجاد شده است.
برای استفاده از این سامانه، کارفرمایان باید به سامانه بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنند و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، به صفحه ورود به سامانه دسترسی پیدا کنند.
سپس با وارد کردن اطلاعات مربوط به بیمه شدگان خود از جمله نام و نام خانوادگی، شماره ملی و شماره بیمه، اطلاعات را به سامانه ارسال کرده و ثبت نهایی را انجام دهند.
در صورت بروز هرگونه مشکل در استفاده از این سامانه، میتوانید با مراجعه به واحد پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در این سامانه استفاده کنید.
کارفرمای گرامی،
شما میتوانید لیست ماهانه کارکنان خود را به سامانه بیمهای تامین اجتماعی ارسال کنید تا از حق بیمه و مزایای دیگری که برای کارکنان شما تعیین میشود، بهرهمند شوند.
برای ارسال لیست ماهانه کارکنان به سامانه بیمهای تامین اجتماعی، مراحل زیر را دنبال کنید:
به نشانی eservices.tamin.ir مراجعه کنید.
پس از ورود به قسمت کارفرمایان، به منو لیست حق بیمه و سپس روی ارسال لیست حق بیمه کلیک کنید.
پس از مشاهده منوی لیست حق بیمه در این قسمت از 2 روش امکان ارسال نمودن لیست حق بیمه وجود دارد:
1) بارگذاری فایل لیست حق بیمه
چنانچه فایل خود را از پیش آماده کرده اید،آن را بارگذاری کنید.
2) ایجاد لیست حق بیمه جدید آنلاین
تمامی عملیات ارسال لیست حق بیمه در این قسمت بدون احتیاج به نرم افزار جانبی در این قسمت امکان پذیر است.
سوابق ارسال لیست های جق بیمه نیز در قسمت بالایی وجود دارد.
برای بارگزاری فایل لیست حق بیمه،روی بارگذاری فایل لیست حق بیمه کلیک نمایید.
دیدگاهتان را بنویسید